روز ملی کودک

در سال ۱۳۷۲ جلسه‌ای با حضور نمایندگان وزارت آموزش و پرورش، سازمان بهزیستی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و برخی دیگر از نهادها در ایران تشکیل شد که در نهایت ابتدا منجر به انتخاب روز ۹ اکتبر به عنوان روز ملی کودک می‌شود و در ادامه این تاریخ، به ۸ اکتبر برابر با ۱۶ مهرماه تغییر می‌کند. تصمیم این گروه به دفتر یونیسف در ایران اطلاع و به عنوان روز  کودک در ایران به رسمیت شناخته می‌شود.

کودکان روحیه لطیفی دارند و حساس ترین گروه جامعه هستند. آن ها دائم در معرض آسیب های مختلفی از جمله قربانی هایی که در جنگ و حوادث طبیعی تا رفتارهای اشتباه والدین، قرار میگیرند. با پیشرفت های بسیار در دهه های متوالی، هنوز میلیون ها کودک بدون حقوق اولیه خود زندگی می کنند.

کتاب «سررسید محتوا ۱۴۰۲» به شما کمک می‌کند تا با اصول برنامه‌یزی سالانه برای تولید محتوا آشنا شوید و از محتواهای مناسبی برای افزایش فروش و تقویت ارتباط با مخاطبان خود استفاده کنید. جهت مشاهده فایل چکیده کتاب اینجا را کلیک کنید.

شما می‌توانید این کتاب را با ۴۰ درصد تخفیف تهیه کنید؛ برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کتاب می‌توانید با شماره ۰۹۲۱۹۵۶۳۷۱۱  تماس بگیرید.

کتاب سررسید محتوا 1402-تاچارا

سایر مناسبت‌ های امروز

مناسبت‌ های دیروز

مناسبت‌ های فردا

سایر مناسبت‌ های مهر ماه

کل مناسبت های سال (بیش از ۱۳۰۰ مناسبت – تقویم محتوا ۱۴۰۲)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *