روز فرزندان وسط

کودکان وسطی به این شهرت دارند که توسط خانواده‌شان نادیده گرفته می‌شوند، در نتیجه با رنجش، گوشه‌گیری و ناراضی بزرگ می‌شوند. اگرچه تحقیقات ارتباط کمی بین ترتیب تولد و شخصیت نشان می‌دهد، اما این کلیشه وجود دارد. کودکان وسطی مدبر و مستقل، اما همکار و صبور، اغلب رهبران خوبی و هم تیمی های مفیدی می شوند. آن‌ها می‌توانند با شخصیت‌های مختلف مذاکره کنند، اما به تنهایی نیز خوب عمل می‌کنند و به عنوان ریسک‌پذیر و متفکر مستقل شناخته می‌شوند. روز ملی کودک وسط در سال ۱۹۸۶ به عنوان راهی برای تجلیل از خواهر و برادرهایی که احساس می کنند کنار گذاشته شده اند یا دیده نمی شوند، آغاز شد. اتحادیه بین المللی کودکان وسط که توسط بروس هاپمن تأسیس شده است، می خواهد روز ملی کودک وسط را به ۲ ژوئیه تغییر دهد که دقیقاً در اواسط سال تقویمی است.

کتاب «سررسید محتوا ۱۴۰۲» به شما کمک می‌کند تا با اصول برنامه‌یزی سالانه برای تولید محتوا آشنا شوید و از محتواهای مناسبی برای افزایش فروش و تقویت ارتباط با مخاطبان خود استفاده کنید. جهت مشاهده فایل چکیده کتاب اینجا را کلیک کنید.

شما می‌توانید این کتاب را با ۴۰ درصد تخفیف تهیه کنید؛ برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کتاب می‌توانید با شماره ۰۹۲۱۹۵۶۳۷۱۱  تماس بگیرید.

کتاب سررسید محتوا 1402-تاچارا

سایر مناسبت‌ های امروز

مناسبت‌ های دیروز

مناسبت‌ های فردا

سایر مناسبت‌ های مرداد ماه

کل مناسبت های سال (بیش از ۱۳۰۰ مناسبت – تقویم محتوا ۱۴۰۲)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *