روز جهانی چاقی

یکی از بزرگترین بحران های بهداشتی که امروزه مردم جهان با آن مواجه هستند چاقی است. چاقی تقریباً یک نفر از هر شش نفر را تحت تاثیر قرار می دهد؛ در واقع، تقریباً ۸۰۰ میلیون نفر در جهان امروزی با چاقی زندگی می کنند.

روز چاقی در سال ۲۰۱۰ با یک کمپین عمومی با گروه کوچکی از پزشکان و بیمارانی که نگران بحران رو به رشد سلامت چاقی بودند آغاز شد.سپس در سال ۲۰۱۵ به عنوان بخشی از ابتکار فدراسیون جهانی چاقی برای افزایش آگاهی و حمایت از راه حل های عملی راه اندازی شد. تا سال ۲۰۱۹، روز جهانی چاقی در ماه اکتبر بود، اما در سال ۲۰۲۰ این روز به ۴ مارس تغییر یافت.

این روز در تلاش است تا با افزایش آگاهی در جامعه، به جای ایجاد شرمساری برای چاقی افراد به آنها حس امنیت و راه حل های علمی برای کاهش وزن را ارائه دهد.

کتاب «سررسید محتوا ۱۴۰۲» به شما کمک می‌کند تا با اصول برنامه‌یزی سالانه برای تولید محتوا آشنا شوید و از محتواهای مناسبی برای افزایش فروش و تقویت ارتباط با مخاطبان خود استفاده کنید. جهت مشاهده فایل چکیده کتاب اینجا را کلیک کنید.

شما می‌توانید این کتاب را با ۴۰ درصد تخفیف تهیه کنید؛ برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کتاب می‌توانید با شماره ۰۹۲۱۹۵۶۳۷۱۱  تماس بگیرید.

کتاب سررسید محتوا 1402-تاچارا

سایر مناسبت‌ های امروز

مناسبت‌ های دیروز

مناسبت‌ های فردا

سایر مناسبت‌ های اسفند ماه

کل مناسبت های سال (بیش از ۱۳۰۰ مناسبت – تقویم محتوا ۱۴۰۲)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *