روز جهانی مبارزه با مواد مخدر

اعتیاد به مواد مخدریکی از مهمترین مشکلات اجتماعی،اقتصادی وبهداشتی است که عوارض ناشی ازآن تهدیدی جدی برای جامعه بشری محسوب شده و موجب رکورد اجتماعی در زمینه های مختلف می گردد. ۲۶ ژوئن برابر با ۵ تیرماه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر است. کنفرانس بین المللی مبارزه با اعتیاد و قاچاق مواد مخدر از تاریخ ۱۷ تا ۲۶ ژوئن ۱۹۸۷ در شهر وین به منظور ابراز عزم سیاسی ملت ها در امر مبارزه با پدیده خانمان سوز و شوم مواد مخدر تشکیل شد و در آن سندی با عنوان C.M.O به تصویب کشورهای شرکت کننده رسید. این سند خط مشی همه جانبه اقدامات در امر کنترل مواد مخدر را از سوی کشورهای شرکت کننده مشخص و آنان را متعهد نموده است تا اقدامات بین المللی در خصوص مبارزه با قاچاق مواد مخدر را قاطعانه دنبال کنند.

 

کتاب «سررسید محتوا ۱۴۰۲» به شما کمک می‌کند تا با اصول برنامه‌یزی سالانه برای تولید محتوا آشنا شوید و از محتواهای مناسبی برای افزایش فروش و تقویت ارتباط با مخاطبان خود استفاده کنید. جهت مشاهده فایل چکیده کتاب اینجا را کلیک کنید.

شما می‌توانید این کتاب را با ۴۰ درصد تخفیف تهیه کنید؛ برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کتاب می‌توانید با شماره ۰۹۲۱۹۵۶۳۷۱۱  تماس بگیرید.

سایر مناسبت‌ های امروز

مناسبت‌ های دیروز

مناسبت‌ های فردا

سایر مناسبت‌ های تیر ماه

کل مناسبت های سال (بیش از ۱۳۰۰ مناسبت – تقویم محتوا ۱۴۰۲)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *