روز جهانی دوستی

ما در دنیای سختی زندگی می کنیم. بین ارتباطات نادرست، بدرفتاری، عدم اعتماد، تبعیض و اختلاف فرهنگی، اولویت دادن به صلح ظاهراً کمتر در جامعه جهانی حضور دارد. دوستی و ارتباطات مترادف با پیوند هستند، و ایجاد این پیوندهای مشترک فراتر از به اشتراک گذاشتن یک ویژگی یا سرگرمی مورد علاقه با فرد یا گروه دیگری است، بلکه شامل ترویج تعهد جهانی و درک تنوع و شمول نیز می شود. روز جهانی دوستی توسط مجمع عمومی سازمان ملل متحد (U.N.) در سال ۲۰۱۱ تعیین شده است. قبل از تعیین نام سازمان ملل، اولین روز جهانی دوستی در سال ۱۹۵۸ توسط سازمان جهانی نهضت دوستی (World Friendship Crusade)پیشنهاد شد، که یک سازمان مدنی بین‌المللی است که برای ترویج فرهنگ صلح‌آمیز از طریق دوستی تلاش می‌کند.

کتاب «سررسید محتوا ۱۴۰۲» به شما کمک می‌کند تا با اصول برنامه‌یزی سالانه برای تولید محتوا آشنا شوید و از محتواهای مناسبی برای افزایش فروش و تقویت ارتباط با مخاطبان خود استفاده کنید. جهت مشاهده فایل چکیده کتاب اینجا را کلیک کنید.

شما می‌توانید این کتاب را با ۴۰ درصد تخفیف تهیه کنید؛ برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کتاب می‌توانید با شماره ۰۹۲۱۹۵۶۳۷۱۱  تماس بگیرید.

کتاب سررسید محتوا 1402-تاچارا

سایر مناسبت‌ های امروز

مناسبت‌ های دیروز

مناسبت‌ های فردا

سایر مناسبت‌ های مرداد ماه

کل مناسبت های سال (بیش از ۱۳۰۰ مناسبت – تقویم محتوا ۱۴۰۲)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *