روز جهانی حفاظت از حیات وحش

روز جهانی حفاظت از حیات وحش فرصتی برای آگاهی، تأمل و اقدام در مورد مسائلی است که تعادل تنوع زیستی حیات وحش کره زمین را تهدید می کند. متاسفانه امروزه تجارت غیرقانونی گونه های در معرض خطر انقراض در بازار سیاه رو به افزایش است. اگرچه دولت‌ها در سراسر جهان تمام تلاش خود را می‌کنند و در برخی موارد موفق می‌شوند جلوی این اقدام را بگیرند، اما همه گونه‌ها از شر شکارچیان در امان نیستند. این نه تنها بر حیات وحش بلکه بر زندگی میلیون‌ها نفری که در مناطق جنگلی یا نزدیک به این مناطق در جای جای جهان زندگی می‌کنند نیز تأثیر می‌گذارد. بنابراین، زمان آن فرا رسیده است که برای حفظ و محافظت از حیات وحش برای اطمینان از بقای آن ها، با هم همکاری کنیم.

در سال ۲۰۱۲، هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه، فراخوانی برای اقدام برای افزایش آگاهی و جلب مشارکت حافظان محیط زیست در روز حفاظت از حیات وحش، ۴ دسامبر، ارائه کرد.

 

کتاب «سررسید محتوا ۱۴۰۲» به شما کمک می‌کند تا با اصول برنامه‌یزی سالانه برای تولید محتوا آشنا شوید و از محتواهای مناسبی برای افزایش فروش و تقویت ارتباط با مخاطبان خود استفاده کنید. جهت مشاهده فایل چکیده کتاب اینجا را کلیک کنید.

شما می‌توانید این کتاب را با ۴۰ درصد تخفیف تهیه کنید؛ برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کتاب می‌توانید با شماره ۰۹۲۱۹۵۶۳۷۱۱  تماس بگیرید.

سایر مناسبت‌ های امروز

مناسبت‌ های دیروز

مناسبت‌ های فردا

سایر مناسبت‌ های آذر ماه

کل مناسبت های سال (بیش از ۱۳۰۰ مناسبت – تقویم محتوا ۱۴۰۲)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *