روز اسب آبی

کارشناسان معتقدند که اسب آبی امروزی حدود ۸ میلیون سال پیش در آفریقا تکامل یافته است. در حالی که این پستانداران نیمه آبزی شباهت زیادی به اسب ها و خوک ها دارند، در واقع نزدیک ترین ارتباط را با نهنگ ها، دلفین ها و خوک ها دارند بنابراین جای تعجب نیست که آنها در حبس نفس خود در زیر آب عملکرد بسیار خوبی دارند!

اتحادیه بین‌المللی حفاظت از طبیعت (IUCN) در سال ۲۰۰۶ پس از اینکه نشان داد جمعیت اسب‌های آبی در دو دهه گذشته تا ۲۰ درصد کاهش یافته است، آنها را در فهرست گونه‌های آسیب‌پذیر قرار داد. خشکسالی منجر به از بین رفتن زیستگاه این گونه ارزشمند شده است، و شکار غیرقانونی ، هم برای گوشت و هم برای دندانهای عاج، یک تهدید بزرگ برای آن ها محسوب میشود.

 

کتاب «سررسید محتوا ۱۴۰۲» به شما کمک می‌کند تا با اصول برنامه‌یزی سالانه برای تولید محتوا آشنا شوید و از محتواهای مناسبی برای افزایش فروش و تقویت ارتباط با مخاطبان خود استفاده کنید. جهت مشاهده فایل چکیده کتاب اینجا را کلیک کنید.

شما می‌توانید این کتاب را با ۴۰ درصد تخفیف تهیه کنید؛ برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کتاب می‌توانید با شماره ۰۹۲۱۹۵۶۳۷۱۱  تماس بگیرید.

کتاب سررسید محتوا 1402-تاچارا

سایر مناسبت‌ های امروز

مناسبت‌ های دیروز

مناسبت‌ های فردا

سایر مناسبت‌ های بهمن ماه

کل مناسبت های سال (بیش از ۱۳۰۰ مناسبت – تقویم محتوا ۱۴۰۲)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *