راهنمای لینکدین باحمایت گروه رسانه‌ای کاما منتشر شد

کتاب شبکه متخصصان، به عنوان راهنمای جامع فعالیت در شبکه اجتماعی لینکدین ، با حمایت گروه رسانه‌ای کاما و با ترجمه و گردآوری محسن عقبایی به چاپ رسید.

کتاب حاضر طبق آخرین تغییرات و به‌روزرسانی شبکه اجتماعی لینکدین ترجمه و گردآوری شده است. در این کتاب، سعی شده با زبانی ساده و در ۱۲۰ گام، کلیدی‌ترین مراحل حضور و فعالیت در لینکدین به خواننده منتقل شود. لینکدین بستری مناسب برای ایجاد ارتباط‌های حرفه‌ای بین فعالان کسب و کار است. شرکت‌های بزرگ از این شبکه اجتماعی برای توسعه ارتباطات تجاری، جذب نیروهای جدید و معرفی محصولات و خدمات خود استفاده می‌کنند. از آنجایی که زبان فارسی هنوز در این شبکه به‌روزرسانی نشده است، هنوز به اندازه سایر شبکه‌های اجتماعی مورد توجه کاربران ایرانی قرار نگرفته است.

کتاب شبکه متخصصان، علاوه بر اینکه خواننده را به صورت گام به گام راهنمایی می‌کند تا در لینکدین یک پروفایل ایجاد کند، ظرفیت‌های کمترشناخته شدۀ این شبکه اجتماعی و همچنین روش‌های بهینه‌سازی محتوا و توسعه روابط حرفه‌ای را نیز معرفی می‌کند. از جمله ویژگی‌های کتاب، وجود اینفوگرافیک‌های کاربردی، راهنماهای تصویری است که جمع‌بندی و درک مطالب را برای خواننده بسیار آسان می‌کنند.

در بخشی از مقدمه کتاب آمده است: موفقیت در هر کسب و کار سه شرط اساسی دارد: شرط اول ارتباط است، شرط دوم هم ارتباط است. شرط سوم هم در نهایت ارتباط است .هیچ کسب و کاری بدون داشتن شبکه پایدار و منسجمی از ارتباطات شکل نمی‌گیرد این ویژگی تمام کسب و کارها در تمام طول تاریخ بوده است. به بیان ساده‌تر می‌توان کسب و کار را در واژه ارتباط خلاصه کرد؛ چراکه حتی ساده‌ترین و کوچک‌ترین کسب و کارها نیز برای ارایه خدمات و فروش محصولات باید با مشتریان خویش در ارتباط باشد؛ یا برای تامین مواد اولیه و دریافت خدمات پشتیبانی باید با شرکت‌های همکار خود ارتباط برقرار کنند؛ یا برای حفظ جایگاه خود در بازار ضرورت دارد که به صورت مستقیم و غیرمستقیم رقبای جدی خود را دنبال کنند؛ حتی ارتباطات درون سازمانی نیز به دلیل تاثیری که بر حفظ روحیه کارکنان و تقویت هویت شغلی آنها دارد از اهمیت زیادی برخوردار است.

با بررسی کسب و کارهای موفق در تمام بازارهای محلی، ملی و حتی بین‌المللی به وضوح مشاهده می‌شود که موفق‌ترین برندها، دارای بیشترین و موثرترین شبکه‌های ارتباطی هستند. آنها برای ساماندهی و بهینه سازی ارتباطات خود با مشتریان عمده و نهایی، شبکه توزیع و فروش، شرکای کلیدی، رقبا، سهامداران، رسانه‌ها و کارکنان‌شان از انواع و اقسام ابزارهای ارتباطی استفاده می‌کنند.

کتاب شبکه متخصصان حاصل دو سال تحقیق، فعالیت عملیاتی در لینکدین، گردآوری آخرین اطلاعات و ترفندهای حضور موثر در این شبکه اجتماعی توسط نویسنده است. این کتاب با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و با قیمت ۴۹ هزار تومان توسط انتشارات تاچارا به چاپ رسید.

پیش از این نیز دو کتاب دیگر در حوزه بازاریابی محتوایی با نام‌های «اسرار فتح قله گوگل» و «۵۰ گام موثر در بازاریابی محتوایی» با همکاری مشترک گروه رسانه‌ای کاما و انتشارات تاچارا منتشر شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *