اسرار فتح قله گوگل

اسرار فتح قله گوگل در برگیرنده آخرین استانداردها و نکاتی است که موتور جستجوی هوشمند گوگل برای رتبه بندی سایت‌ها به کار می‌گیرد. آگاهی از مباحث و نکات مطرح شده در این کتاب می‌تواند مورد استفاده روابط عمومی‌ها، رسانه‌ها، خبرنگاران و تولیدکنندگان محتواهای اینترنتی، بخش‌های بازاریابی، فروش، تبلیغات و آی‌تی شرکت‌ها و سازمان‌ها قرار بگیرد.

 

کسب و کارهای مبتنی بر اینترنت و دیگر کسب و کارهایی که در بازاریابی و تبلیغات خود از دیجیتال مارکتینگ بهره می‌گیرند، نیاز فراوانی به نحوه رتبه بندی مطالب و محتوا در گوگل دارند. در حالی که خدمات و مشاوره های تخصصی در این زمینه، هزینه سنگینی دارد، مطالعه کتاب اسرار قله گوگل به سادگی و با هزینه بسیار اندک این هدف را محقق می کند.

 

به عقیده نویسنده این کتاب، اعتبار گوگل در این است که پاسخ های مفید و صحیح به کاربرانش بدهد. اگر نتایج جستجوهای کاربران مفید نباشد از این موتور جستجوگر مایوس می شوند. به همین دلیل گوگل همه سعی خود را می کند تا بهترین پاسخ را به کاربرانش بدهد و با هر فرد یا سایتی که او را گمراه کند و روی پاسخ های آن تاثیر منفی بگذارد، بدون هیچ تعارف برخورد کند.

 

کتاب «اسرار فتح قله گوگل» نوشته برایان دین با ترجمه محسن عقبایی منتشر شد. این کتاب ۱۵۶ صفحه‌ای، تاکنون ۶ نوبت تجدید چاپ شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *